//super awesome !
Bonjour!



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello guys ! Welcome to TTBY . Hope you guys enjoy reading . Change with your .


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: AmaRiz
Re-Edited By: YourName
Others: ? ? ?


Keghush a.k.a CRUSH vs Bf a.k.a Bestfriends


Hai-hai semua, saya tahu tadi baru je post entri kan? tapi ni ada benda nak kongsi sikit.
Rasanya ramai orang yang dah ada keghush atau Crush kan..
Saya pun ada crush ni,so nak dipendekkan cerita saya ada lah gitau kawan pasal crush saya tu dan diorang cuba la nak menjodohkan saya ngan dia..Tapi saya ni pemalu la (wekkk). Kawan sayan pun adalah cakap dekat saya yang crush saya tu tak sesuai la,tak hensem la,jahat la,nakal la dan lain-lain.
Dalam hati memang la sedih dan panas je.tapu dia kan kawan saya so saya biarkan jela..And peringatan untuk awak yank,itu crush saya bukannya crush awak so sukahati saya la..tapi bak kata orang,kawan lagi penting dari crush or pakwe/makwe bagai ni..


Tapi kawan kita kenalah hormat keputusan kita kan??