//super awesome !
Bonjour!



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello guys ! Welcome to TTBY . Hope you guys enjoy reading . Change with your .


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: AmaRiz
Re-Edited By: YourName
Others: ? ? ?


Cinta ??



Hai-hai,hari ni hari jumaat dan esok cuti sampai isnin. Cuti 3hari je tapi cikgu bukan main sayang kat kitaorang sampai bagi kerja rumah banyak..
Tapi tu semua untuk kepentingan kita juga kan sebab tahun ni last PMR..

Okay-okay,sebenarnya aku nak cerita pasal cinta kot? Entahlah setiap orang mesti pernah bercinta,tapi jodoh tu di tangan Tuhan la..Memang cinta tu di tangan tuhan tapi kita kenalah berusaha mencarinya kan? tak kan la nak mengharapkan cinta tu turun dari langit?

Aku memang single sekarang ni,tapi aku tak kisah sangat mungkin adalah perasaan nak couple-couple  balik ni kan..Hish gatai la hang ni...Memang tak ada pakwe tapi aku ada Crush..asyik-asyik crush je kan. mesti bosan kalau pasal crush je,tapi ape aku kisah..

Dia tak hensem mana,muka tak putih mana,perangai tak baik mana,pandai tak baik mana tapi bagi aku dia perfect la.Sebab tu lah CINTA ITU BUTA..

Tapi aku suka sangat tengok kawan aku ni,dia memang comel sangat bila dia cerita pasal crush dia tu..Dia selalu try tengok kat kantin mana tahu crush dia sesat kat situ kan..

Yang pastinya Crush selalu membuat kita bahagia :)



            


             

          

                     Spread love from me (gambar blurr)